Menu

مسئول رسیدگی به اسناد :  اباذر انگوتی لیسانس حسابداری
وظایف و مسئولیتها:

- رسيدگي به پيش پرداختها و علي الحسابها و اسناد و مدارك مربوط از نظر رعايت و اجراي قوانين و مقررات مالي.
- مطالعه و بررسي صورتها و اسناد و مدارك مالي كليه واحدها و تعيين علل نارسائيها و پيگيري جهت رفع آنها.
- نگهداري دفاتر اسناد و مدارك مالي وكليه حسابهاي لازم جهت پوشش عمليات دانشگاه.
- تهيه گزارشها و صورتهاي مالي درپايان دوره مالي و ارسال آن به مراجع ذيربط.
- انجام امور مربوط به تشخيص و تعيين سرفصل حساب، تهيه تراز عمليات، تهيه و تنظيم حساب ماهانه درموعد مقرر و امضاي آنها.
- بررسي تراز عمليات ماهانه و ضمائم اخذ شده از واحدهاي تابعه دانشگاه و پيگيري درجهت رفع اشكالات احتمالي.
- تهيه تراز تلفيقي ازكليه عمليات مالي و تجزيه و تحليل صورت هاي مالي و تراز تلفيقي تهيه شده.
- رسيدگي به مفاد قراردادها ا زنظر رعايت كامل قوانين مالي، دستورالعمل ها، روشها و بخشنامه هاي مصوب ابلاغي.
- تهيه و تنظيم گزارشي از جريان اعتبارات و تعهدات براي ارسال به مقامات مسئول.
- همكاري درتهيه وتنظيم بودجه واحدها و نظارت برنحوه اجراي بودجه و مصرف اعتبارات طبق مقررات و مصوبات ابلاغي.
- نظارت برامور انبارگرداني وگزارش ميزان ضايعات،كسري هاي احتمالي و علل بروز آنها.
- رسيدگي به قيمت تمام شده كالاهاي خريداري شده ازخارج به منظور حصول اطمينان ازصحت محاسبات مربوط به تعيين بهاي تمام شده واحد كالا.
- تهيه و تنظيم پيش نويس و فرم هاي محاسباتي،گزارش هاي لازم و بودجه تفصيلي.
- رسيدگي و اظهار نظر و اقدام درمورد مسائل و پرونده هاي مشكل مالي و حسابداري.

بالا
saeed_sol@yahoo.com