Menu

دو کارگاه آموزشی در واحد میانه برگزار شد:

برگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی به زبان فارسی/  بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ

خبرگزاری آنا: کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در محل سالن اجلاس ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

دکتر رضا وجدی مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: «کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی ویژه دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی به مدت دو روز متوالی در محل سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با شرکت دانشجویان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی برگزار شد.»

وی افزود: «دکتر سلیمان جمشیدی مدرس کارگاه، به ارکان مقاله، انواع مقاله از دیدگاه های مختلف پرداخت و تمرکز اصلی روی نگارش مقالات علمی از نوع پژوهشی بود که از سوی مدرس دوره به آن تاکید شد.»

مدیر پژوهش و فناوری واحد میانه گفت: «بیان ویژگی های مقالات با ارزش و فرآیند تهیه مقاله و نکات مهم در آماده سازی آن از دیگر موارد این دوره بود.»

وجدی اضافه کرد: «در کارگاه مقاله نویسی به زبان فارسی، سه عنصر مقاله نویسی شامل دقت، شفافیت و مقتصد بودن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و توصیه های مهم در حین تهیه مقالات برای نگارش آنها با کیفیت بالا بیان شد.»

وی مراحل داوری و ارزش گذاری مقاله توسط هیات داوران یک مجله را از دیگر موضوعات مورد بحث عنوان کرد و گفت: «نکات مهم تایپ کامپیوتری فارسی و انگلیسی که بایستی توسط نویسندگان مقالات رعایت شود، مرور شده و سیستم استاندارد IMRAD برای نگارش مقالات تحقیقی و نیز اجزای مقالات شامل عنوان، نویسندگان، کلمات اصلی و کلیدی، مقدمه، روش کار، نتایج و بحث، نتیجه گیری، سپاس گزاری، ضمایم و منابع با جزئیات برای شرکت کنندگان تشریح شد.»

همچنین کارگاه دیگری تحت عنوان کارگاه آموزشی بازاریابی دیجیتال مارکتینگ با موضوع «بازاریابی شبکه های اجتماعی و کسب درآمدهای ارزی» با حضور جمعی از دانشجویان و استادان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضا وجدی مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: «در این کارگاه، دکتر سید یوسف حاجی اصغری عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی و مدرس کارگاه در مورد موضوعاتی از قبیل کسب و کار در دهکده جهانی، فروش اینترنتی، ابزارهای اینترنتی، تحلیل بازار، استراتژی های بازاریابی دیجیتال، تحول دیجیتال کسب و کار (بازاریابی و فروش)، عصر دیجیتال Digital Age، قواعد نو و ابزارهای نوNew Tools و  New Rales توضیحاتی ارائه کرد.»

وی افزود: «هدف از برگزاری این کارگاه، آشنایی با اصول و مفاهیم رشته بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ بوده که شرکت کنندگاه بدانند که از چه طریقی بازاریابی کنند. و از طریق اینترنت چگونه خرید و فروش نیازهای خود را انجام دهند.»

وجدی دلیل اینکه مدیران کسب و کارها باید در زمینه دیجیتال مارکتینگ آموزش ببینند ادامه داد: «ابزارهایی در دنیای دیجیتال مارکتینگ برای مدیران و کسانی که صاحب کسب و کاری آنلاین هستند موجود است که می تواند بازخورد شما نسبت به بودجه را چند برابر کند.»

مدیر پژوهش و فناوری واحد میانه با اشاره به اهمیت بازاریابی و دسترسی به قشر هدف در شرکت های دانش بنیان و نوپا بیان کرد: «با استفاده از دانش بازاریابی و تکنیک های دیجیتال مارکتینگ می توان رشد استارتاپ ها را تسریع کرده و با توسعه سهم بازار، آنها را برای پایه گذارانشان سودآورتر و برای سرمایه گذاران جذاب تر ساخت.»

وی ادامه داد: «کارگاه دیجیتال مارکتینگ فرصتی است تا به آشنایی و شناخت فرآیندها و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ از مرحله تحقیقات بازاریابی تا مرحله وفادارسازی مشتریان پرداخته و با بررسی نمونه های موردی و داخلی و خارجی، هرچه بیشتر با کارکردهای هر یک از فرآیندها و ابزارهای بازاریابی و نحوه استفاده از آنها در کسب و کار آشنا شویم.»

 


نوشتن دیدگاه

بالا
saeed_sol@yahoo.com